Regulamin Polityki Zwrotów

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki zwrotu towarów zakupionych w sklepie supleshop.pl.

2. Okres na dokonanie zwrotu

2.1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

3. Warunki zwrotu towaru

3.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego produktu („Ustawowe prawo odstąpienia”).

3.2. Podmiotem uprawnionym do dokonania zwrotu produktu jest wyłącznie Konsument. Zwrotu nie może dokonać przedsiębiorca, który zakupił produkt w związku z prowadzoną przez siebie działalnością. Jeżeli jednak przedsiębiorcą nabył produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, wówczas również posiada status Konsumenta i jest uprawniony do Ustawowego prawa odstąpienia.

3.3. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu
Internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).

4. Wyłączenia z prawa zwrotu

4.1. Zwrotom nie podlegają następujące towary:

  • Produkty o krótkim terminie przydatności do użycia (np. żywność).
  • Produkty higieniczne po otwarciu opakowania (np. bielizna, kosmetyki).
  • Produkty wykonane na specjalne zamówienie klienta (np. personalizowane produkty).
  • Oprogramowanie komputerowe po otwarciu opakowania.

5. Procedura zwrotu

5.1. Aby dokonać zwrotu towaru, klient powinien zgłosić chęć zwrotu kontaktując się z działem obsługi klienta poprzez adres e-mail, telefon, formularz kontaktowy].

5.2. Towar powinien zostać odesłany na adres: Grupa Falcon Poland, ul. Uczniowska 7, 43-100 Tychy, z dopiskiem „Zwrot”.

5.3. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu. Ryzyko uszkodzenia towaru podczas wysyłki ponosi klient, chyba że sprzedawca zapewnia inny sposób zwrotu.

5.4. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia woli odstąpienia od umowy, przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użyto przy zakupie, chyba że ustalono inaczej.

6. Koszty zwrotu

6.1. W przypadku zwrotu z powodu wady towaru, koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Grupa Falcon Poland.

6.2. W przypadku zwrotu z innego powodu niż wada towaru, koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

7. Postanowienia końcowe

7.1. Niniejszy regulamin jest integralną częścią regulaminu sklepu supleshop.pl.

8.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu nie mają wpływu na prawa nabyte przez klientów przed dniem wejścia w życie zmiany.