Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: zamowienia@grupafalcon.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Przed odesłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu ustalenia szczegółów przebiegu procedury reklamacyjnej. Przesyłki płatne przy odbiorze (za pobraniem) nie są odbierane.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Adres do odesłania reklamacji:
Grupa Falcon Poland
ul. Uczniowska 7
43-100 Tychy