Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: zamowienia@grupafalcon.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Przed odesłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu ustalenia szczegółów przebiegu procedury reklamacyjnej. Przesyłki płatne przy odbiorze (za pobraniem) nie są odbierane.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Adres do odesłania reklamacji:

Grupa Falcon Poland

ul. Uczniowska 7

43-100 Tychy