Często zadawane pytania

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. naszego sklepu internetowego. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście lub chcesz zgłosić jakiś problem to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym konsultantem za pomocą przycisku "Czat na żywo" w lewym dolnym rogu ekranu. Czekamy na Wasze pytania!

Jakie są dostępne metody wysyłki i płatności? Czy dostawa jest darmowa?
Odp.: Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów InPost, kuriera InPost, kuriera Poczty Polskiej (wszystkie za darmo od 149,90 zł!) i GLS (przesyłki zagraniczne). Dostępne formy płatności to przelew (PayU, Przelewy24 i ręczny) oraz pobranie. Więcej informacji o płatnościach i wysyłce znajduje się na stronie "Wysyłka i płatność".
Czy jest możliwość odbioru produktu ze strony na sklepie stacjonarnym?
Odp.: Tak, nasze produkty możesz zamówić prosto do jednego ze sklepów stacjonarnych SupleShop. Aktualna lista sklepów znajduje się w zakładce "Sklepy stacjonarne".
Jak złożyć zamówienie? Czy rejestracja jest potrzebna?

Odp.: Rejestracja konta w celu złożenia zamówienia nie jest wymagana, jednak zachęcamy do tego, aby wymieniać zdobyte punkty SupleCoins na pełnowartościowe produkty!

Zakupy bez rejestracji:

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
  2. Kliknij "Zamawiam", a następnie wybierz opcję "Zakupy bez rejestracji".
  3. Uzupełnij dane do wysyłki.
  4. Wybierz formę płatności.
  5. Potwierdź i opłać zamówienie (w przypadku przedpłaty).

To wszystko, teraz oczekuj na swoją przesyłkę!

Jakie są korzyści z posiadania konta?
Odp.: Zakupy jako zarejestrowany użytkownik są o wiele bardziej wygodne - nie trzeba za każdym razem wpisywać danych do wysyłki oraz można swobodnie śledzić zamówienie. Daje to również możliwość zbierania punktów SupleCoins, a następnie wymieniania ich na pełnowartościowe produkty.
Jakie oferujecie promocje, rabaty i gratisy? Co to SupleCoins?
Odp.: W zakładce "Promocje" nasi Klienci mają dostęp do na bieżąco uaktualnianych przez nas promocji. Do każdego zamówienia dodajemy gratisowe produkty, których wartość zależy od wielkości zamówienia. Zarejestrowani użytkownicy, którzy kupują u nas regularnie już od pierwszego zamówienia zbierają SupleCoins, czyli punkty, które można wymieniać na pełnowartościowe produkty.

Więcej informacji o programie SupleCoins i gratisach znajduje się w zakładce "Punkty SupleCoins i prezenty".

Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?
Odp.: Tak, nasi Klienci są informowani w automatycznie generowanych mailach o statusach zamówienia. W momencie gdy nasz pracownik spakuje Twoje zamówienie, zostaniesz o tym powiadomiony oraz otrzymasz link do śledzenia Twojej paczki.
Jak i kiedy mogę zwrócić produkt?
Odp.: Należy wypełnić dokument dostępny na stronie "Wzór odstąpienia od umowy" i odesłać go wraz z produktem na nasz adres: SupleShop, Uczniowska 7, 43-100 Tychy. Przed odesłaniem zamówienia prosimy o kontakt z naszą obsługą. Czas na zwrot pełnoprawnego produktu zakupionego w naszym sklepie wynosi 14 dni od daty dostawy.
Jak złożyć reklamację?
Odp.: Prosimy o sporządzenie pisma reklamacyjnego i odesłanie go do nas z towarem. Adres: SupleShop, Uczniowska 7, 43-100 Tychy. Reklamacja będzie rozpatrywana od daty otrzymania przez nas towaru, a decyzja zostanie podjęta w ciągu 14 dni.
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Odp.: Skontaktuj się z nami tak, jak lubisz! Jesteśmy dla Ciebie dostępni telefonicznie, mailowo, na czacie na żywo oraz w social mediach. Szczegóły znajdują się na stronie: "Kontakt i dane firmy".
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl