Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. naszego sklepu internetowego. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście lub chcesz zgłosić jakiś problem to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym konsultantem za pomocą przycisku "Czat na żywo" w lewym dolnym rogu ekranu. Czekamy na Wasze pytania!
Jakie są dostępne metody wysyłki i płatności? Czy dostawa jest darmowa?
Odp.: Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów InPost, kuriera InPost, kuriera Poczty Polskiej (wszystkie za darmo od 149,90 zł!) i GLS (przesyłki zagraniczne). Dostępne formy płatności to przelew (PayU, Przelewy24 i ręczny) oraz pobranie. Więcej informacji o płatnościach i wysyłce znajduje się na stronie
"Wysyłka i płatność".
Czy jest możliwość odbioru produktu ze strony na sklepie stacjonarnym?
Odp.: Tak, nasze produkty możesz zamówić prosto do jednego ze sklepów stacjonarnych SupleShop. Aktualna lista sklepów znajduje się w zakładce
"Sklepy stacjonarne".
Jak złożyć zamówienie? Czy rejestracja jest potrzebna?
Odp.: Rejestracja konta w celu złożenia zamówienia nie jest wymagana, jednak zachęcamy do tego, aby wymieniać zdobyte punkty SupleCoins na pełnowartościowe produkty!
Zakupy bez rejestracji:
- Dodaj wybrane produkty do koszyka.
- Kliknij "Zamawiam", a następnie wybierz opcję "Zakupy bez rejestracji".
- Uzupełnij dane do wysyłki.
- Wybierz formę płatności.
- Potwierdź i opłać zamówienie (w przypadku przedpłaty).
To wszystko, teraz oczekuj na swoją przesyłkę!
Jakie są korzyści z posiadania konta?
Odp.: Zakupy jako zarejestrowany użytkownik są o wiele bardziej wygodne - nie trzeba za każdym razem wpisywać danych do wysyłki oraz można swobodnie śledzić zamówienie. Daje to również możliwość zbierania punktów SupleCoins, a następnie wymieniania ich na pełnowartościowe produkty.
Jakie oferujecie promocje, rabaty i gratisy? Co to SupleCoins?
Odp.: W zakładce "Promocje" nasi Klienci mają dostęp do na bieżąco uaktualnianych przez nas promocji. Do każdego zamówienia dodajemy gratisowe produkty, których wartość zależy od wielkości zamówienia. Zarejestrowani użytkownicy, którzy kupują u nas regularnie już od pierwszego zamówienia zbierają SupleCoins, czyli punkty, które można wymieniać na pełnowartościowe produkty.
Więcej informacji o programie SupleCoins i gratisach znajduje się w zakładce "Punkty SupleCoins i prezenty".
Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?
Odp.: Tak, nasi Klienci są informowani w automatycznie generowanych mailach o statusach zamówienia. W momencie gdy nasz pracownik spakuje Twoje zamówienie, zostaniesz o tym powiadomiony oraz otrzymasz link do śledzenia Twojej paczki.
Jak i kiedy mogę zwrócić produkt?
Odp.: Należy wypełnić dokument dostępny na stronie
"Wzór odstąpienia od umowy" i odesłać go wraz z produktem na nasz adres: SupleShop, Uczniowska 7, 43-100 Tychy. Przed odesłaniem zamówienia prosimy o kontakt z naszą obsługą. Czas na zwrot pełnoprawnego produktu zakupionego w naszym sklepie wynosi 14 dni od daty dostawy.
Jak złożyć reklamację?
Odp.: Prosimy o sporządzenie pisma reklamacyjnego i odesłanie go do nas z towarem. Adres: SupleShop, Uczniowska 7, 43-100 Tychy. Reklamacja będzie rozpatrywana od daty otrzymania przez nas towaru, a decyzja zostanie podjęta w ciągu 14 dni.
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Odp.: Skontaktuj się z nami tak, jak lubisz! Jesteśmy dla Ciebie dostępni telefonicznie, mailowo, na czacie na żywo oraz w social mediach. Szczegóły znajdują się na stronie:
"Kontakt i dane firmy".